Diensten
Als zelfstandig professional bied ik flexibele en deskundige ondersteuning aan organisaties, projectteams en management binnen diverse sectoren. Mijn kracht ligt in het ontzorgen, structureren en coördineren, zodat u zich kunt richten op de inhoud en besluitvorming.

Secretariële en bestuurlijke werkzaamheden

  • Het voorbereiden, vastleggen (inclusief actie- en besluitenlijsten) en archiveren van vergaderingen binnen afgesproken termijnen.
  • Opvolging en bewaking van openstaande actiepunten uit vergaderingen.
  • Verzamel- en distributiepunt van input ter voorbereiding van overleggen.
  • Het managen van agenda’s van projectdirectie en/of projectmanagers.
  • Het opzetten en beheren van de projectadministratie.
  • Voorraadbeheer kantoorartikelen.
  • Administratieve ondersteuning.

Organisatie & Planning

  • Zelfstandig organiseren van interne en externe vergaderingen/bijeenkomsten, rekening houdend met agenda’s, urgentie en beschikbaarheid.
  • Verzorgen van centrale communicatie binnen de projectorganisatie met betrekking tot vergaderingen, besluitvorming en planning.
  • Ondersteuning bij presentaties, verzamelen van input, samenstellen in de huisstijl en distribueren.
  • Het bewaken van planningen en deadlines.
  • Het stroomlijnen van communicatie tussen projectpartners.
  • Het organiseren van evenementen, teamdagen, bedrijfsborrels, zomer-BBQ’s en verhuizingen van gehele projectlocaties.

Contractmanagement

  • Ontvangen, controleren en verzenden van inkoop- en contractdocumenten.
  • Volledige documentcyclus beheren: zorgdragen voor ondertekening door projectdirectie en opdrachtgevers en verspreiding naar betrokken partijen.

HRM

  • Zorgdragen voor volledige onboarding (systeemtoegang, communicatie, introductie).
  • Offboarding: intrekken van rechten, inplannen en uitvoeren van exitgesprekken evaluatiegesprekken en het opstellen van een eindrapportage.
  • Bijhouden en bewaken van personeelsplanning in samenwerking met moederbedrijven/brokers.
  • Eerste aanspreekpunt voor HR-gerelateerde vragen vanuit het project.
  • Administratieve verwerking van geheimhoudingsverklaringen, ICE-formulieren en andere vertrouwelijke documenten volgens AVG en projectprotocol.
  • Rapportage aan leidinggevenden over personeelsmutaties en contract statussen.
  • Verzorgen attenties projectleden (geboorte/jubilea/huwelijk/vertrek/Pasen/Kerst).
  • Aanvragen VOG voor projectleden.
  • Verzorgen uitgifte toegangspassen bouwterreinen (Schiphol Airside/bouwpas).

Archiefbeheer en certificeringen

  • Verantwoordelijk voor het actueel houden van verplichte certificeringen onder de projectteamleden (zoals VCA VOL, GPI en BHV). Bij verlopen certificaten zelfstandig actie ondernemen.